poniedziałek, 19 października 2009

Wyróżnienie Onetu

Wczoraj kiedy zajrzałem na swój blog na Onecie, zobaczyłem że licznik online pokazuje prawie 200 osób! Pomyślałem sobie pewnie jakieś kłopoty techniczne. Potem moim oczom ukazał się jakże miły dla każdego blogowicza widok, odwiedzających 600 osób w jeden dzień, szok!!! A to była jakaś 9 rano. Ok myślę sobie zajrzę jak już naprawią statystyki! Zaglądam o 12 w południe i online dalej prawie 200, ale wejść grubo ponad 1000!!! Zacząłem szukać "gwiazdki" ( Onet czasami fajny tekst wyróżnia gwiazdką i wtedy jest sporo odwiedzających), gwiazdki ani śladu, jak nic jakaś awaria. Wracam na bloga około 15 a tam tłumy!!! Online trzyma 200, odwiedzin 3500. Jak nie awaria to jakiś żartowniś z branży IT robi sobie żarty.
Dopiero wieczorem nadeszło rozwiązanie zagadki! Onet.eu sprawił mi wielką przyjemność
i umieścił mój tekst na pierwszej stronie!
Wyglądało to tak:

tu pierwsza strona Onet.eu
a tu w przybliżeniu

tutaj rekord wejść

7840 wejść w jeden dzień!!!
Tyle chwalenia się.
Pozdrawiam wszystkich z zachmurzonej Wyspy
Michał





1 komentarz:

  1. No widzial brat ile luda go widzialo????a to sie narobilo!!!fajnie, nie???

    OdpowiedzUsuń