czwartek, 14 listopada 2013

Fuerteventura październik 2013 cz IX

 Baza nurkowania przy hotelu Iberostar, polska baza. Wtedy jeszcze nie wiedziałem nic o tej bazie. Teraz już wiem , że tutaj nurkowanie zaczynali Olga Frycz, Jacek Borcuch , Andrzej Chyra. A były też tutaj Anna Dereszowska i Sonia Bohosiewicz.  Byłem i Ja!!!
 To moje pierwsze zejście pod wodę z butlą. Wrażenie przed - okropne. Myśli jakieś takie dziwne.Jakoś tak nie wygodnie w tej piance , dobrze że "Kura" mój instruktor na sam koniec przypiął mi ciężką butlę a płetwy już w wodzie.

 już w piance
 butla na plecy
 ostatnie powrawki
 pełne oprzyrządowanie już kompletne
 to jest ostatni moment można się jeszcze wycofać
 Chyba byłem pod wodą jakieś 20 minut i na głębokości 7 metrów. Rozumiem że od tego można się uzależnić. Ja jakoś sobie chyba poradzę.
 W następnych postach dodam parę zdjęć  podwodnych .
 Pozdrowienia ze słonecznej Wyspy
 Michał


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz