wtorek, 9 stycznia 2018

Euro 2008. Polska na drugim miejscu.


 Przeglądam angielskie gazety, w każdej sporo o Euro 2008. Piszą że niestety żadna z czterech drużyn Wyspiarskich się nie dostała, ale jeżeli chodzi o europejskie puchary to właśnie „Wyspiarze” wiodą prym.
 Wszelkiej maści bukmacherzy robią zakłady i ranking, kto wygra Euro 2008.

 Ladbrokers:   1 Niemcy
                    2 Hiszpania
                    3 Włochy
                   14 Polska
 Totesport:     1 Niemcy
                    2 Hiszpania
                    3 Włochy
                   14 Polska
 Coral:           1 Niemcy
                    2 Hiszpania
                    3 Włochy
                   15 Polska

 I tylko w Onet : 1 Polska       
   internauci       2 Włochy
                       3 Hiszpania

 Ale jest też tzw.” Mokra lista życzeń” opublikowana w Daily Star, gdzie pod uwagę brano piwo z 16 finalistów. I jak się okazuje Polska zajmuje drugie miejsce,  jeżeli chodzi o moc piwa zaraz za Hiszpanią!!!!
 Tyskie o mocy 5,6%, Alhambra Reserva 6,4%, Vollmond  5,5% (Szwajcaria)
 Na samym końcu Czesi z Pilsner Urquel „tylko” 4,4%!!!
 Tak, ja wiem niektórzy powiedzą że można było wziąć inne gatunki, sam piłem w Austrii piwo 9,9%. Na szczęście nie ja zrobiłem to zestawienie i na szczęście Polska jest na drugim miejscu.
 I na koniec Moje Typy:
 1 Portugalia
 2 Niemcy
 3 Czechy

 Pozdrowienia z Wyspy
 Michał

 1 Komentarz
 basia152@onet.eu

no tak Jesteśmy na drugim miejscu, niestety,ale to było do przewidzenia…pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz