wtorek, 9 stycznia 2018

Urlop, urlop i….

 No pięknie, nie pisałem wieki. I co najgorsze nie mogę obiecać że będzie lepiej.
 Rzeczywiście od wczoraj jestem na urlopie!!! Ale jakiś taki pokręcony ten urlop. W środę jadę po naszą córkę Agatkę do Polski, bo dzięki uprzejmości Leszka, Agata jest już na wakacjach w Polsce od miesiąca. Leszek jadąc swoją furą (mazda 626) zabrał naszą Agatę całkowicie za darmo. To gdybyście pytali, czy są jeszcze znajomi za granicą, którzy pomagają swoim rodakom. Wielkie dzięki Leszek!!!
 Tak więc jadę zabrać naszą córkę z tego półtora-miesięcznego pobytu. A że Kasia z Julką nie chciała mnie puścić na dłużej to jadę tylko na tydzień. Samochodem, to w Polsce będę może ze trzy dni. Nie,nie jadę cztery dni, ale mam rodzinę w Niemczech i musimy z Agatą jeszcze tam ze dwa dni pobyć!!!
 Tak dużo spraw chciałem załatwić w Polsce, ale chyba za rok, następnym razem!!!
 Tyle pisałem o swojej firmie, że pracujemy tak dużo, że od czterech miesięcy firma szuka pracowników. A tu taka bomba!!! Firma straciła parę linii i muszą nastąpić cięcia. Szok!!! 12 kierowców odejdzie. Niektórych ta niesamowita wiadomość dopadła na urlopach, mnie przed. Naprawdę jestem w szoku, bo przecież firma kupiła 4 miesiące temu 5 nowiuśkich autobusów!!! Przyjechał współwłaściciel firmy i z każdym rozmawiał indywidualnie, to znaczy prawie indywidualnie, bo tutaj przy takiej rozmowie musi być koniecznie przedstawiciel związków zawodowych lub załogi. Oczywiście rozmowa była nie tylko po angielsku, ale też w stylu angielskim! To znaczy pytał nas „pierwszy” czy byśmy chcieli zostać, czy przejść do konkurencji? Żadnych konkretów, żadnych szczegółów. Wiadomość gdzie pracuję i co robię od września prześlą mi mailem.
 Pozdrowienia z Wyspy zachmurzonej
 Michał


2 Komentarze

 ~LESZEK

Wszystko ok. Oprócz modelu mojej Magdaleny MAZDA-6.POZDROWIENIA DZIWNE TO ALE SLONECZNEGO SWINDON
No przepraszam bardzo. W temacie samochodowej jestem cienki jak barszcz. Pamiętam, że te starsze modele to 626,323,121, ale Twój Lechu jest nowy, może dlatego tylko 6. Jeszcze raz wielkie dzięki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz