środa, 10 stycznia 2018

Londyn 02 lutego 2009

 Parę fotek, bo miałem okazję być w Londynie. fotki zrobiłem jadąc, telefonem, więc są nie najlepszej jakości, ale są! Zrobione w noc 2 na 3 lutego. Choć poprzedniej nocy też byłem w Londynie, to jednak byłem lekko zszokowany, jak kierowcy z Londynu nie radzą sobie na śniegu i nie mam tych lepszych zdjęć ( po prostu nie mogłem zrobić tych fotek)
 Muszę za chwileczkę do pracy, więc komentarz mam nadzieje w weekend dopiszę.

 2 Komentarze

  1. ciekawe co by zrobili jakby się znaleźli w Polsce w zimę??? u nas też było trochę śniegu i katastrofa ogólnie…kataklizm dla Irlandczyków, hihi, pozdrawiam

1 komentarz:

  1. 40 year-old Environmental Tech Zebadiah Bicksteth, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like Joe Strummer: The Future Is Unwritten and Foreign language learning. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Ferrari 275 GTB/4 ART Spyder Alloy. przydatne tresci

    OdpowiedzUsuń