wtorek, 9 stycznia 2018

Następne maluchy

 
  Sarah, to drugie dziecko mojego brata 50cm i 3700g. Będzie Niemką! I chłopak, pierwsze dziecko Magdy (wnuczka mojej cioci) 56cm i 3360g, toż to jakiś długas!!!
   Pozdrowienia z deszczowej Wyspy
 Michał

 6 Komentarze


  1. Agatko kochana dlaczego nie chcesz suwaczka???? Przeciez jest duzo takich dla nastolatkow. jesli masz ochote to moge poszukac czegos dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie 
  2. Gratuluje powiekszenia szerszego grona rodzinnego. 56 cm nie jest chyba gwarancja wysokiego wzrostu-nasz Mati mial taka sama dlugosc urodzeniowa a dzisiaj po ponad 5 latach do wielkoludow raczej nie nalezy  Acz parametry na pewno daja powod do dumy:)
    • Dzięki! Wiem niestety coś o tym, bo ja też miałam tyle jak się urodziłam, a dziś marne 160 cm, ale zawsze można mieć nadzieję ;)Pozdrawiamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz