wtorek, 9 stycznia 2018

Trofeum

 
  Agata wróciła bardzo zadowolona z imprezy. Przyniosła też nagrodę, którą dostała za zajęcie pierwszego miejsca na najpiękniejszy kostium.
  To zdjęcie zaraz po powrocie
                                                            a tak wygląda nagroda
                                                                  i jeszcze zbliżenie
                                               Oczywiście nie sam kostium wygrał, to chyba widać! Ale się chwalę. No nic cieszę się że Agata tak dobrze się bawiła.
 Pozdrowienia ze słonecznej Wyspy
  Michał

 1 Komentarz
 Michal Alien

Gratuluję trofeum -trick or treat! ;). Ostatnio byłem w jednym z domów starców na halloween (mam z nimi kontrakt na opieke stomatologiczną) i ujrzałem kilkudziesięciu 80-90 letnich wychudzonych staruszków przebranych za kościotrupy i whitche. Ciężko mnie zaskoczyć, ale przez moment stałem oniemiały…Pozdrawiam Was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz