wtorek, 9 stycznia 2018

Posadziłem drzewo


 Przed chwilą, 21:00 posadziłem drzewo. Drzewo jest wirtualne, ale właściciel strony napisał, że prawdziwe  posadzi w moim imieniu w polskim lesie. Tak więc akcja mi się spodobała i właśnie posadziłem swoje drzewko. O akcji dowiedziałem się z bloga ” Inspektora w Eire „. Teraz trzeba o drzewko dbać, jak??? Każde Wasze wejście na stronkę mojego drzewka, to właśnie pomaganie by mogło urosnąć duże, albo bardzo duże. Tutaj link do drzewka mojego:
http://wiescizwyspy.posadzdrzewo.pl/

 Zapraszam wszystkich do podlewania, nie mylić z olewaniem!!!
 I jeszcze zdjęcie stronki mojego drzewka:
 

 Pozdrowienia ze słonecznej Wyspy

  Michał
 2 Komentarze
 wiedzma_lysagora_blog_onet

to ja ta 12 
Dzięki za podlanie drzewka. To za chwilę będzie miało żołędzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz